Η προβολή των προϊόντων μιας επιχείρησης μέσω ιστοσελίδας είναι σοβαρή υπόθεση και απαιτεί αρκετή προσπάθεια και στην κατασκευή αλλά και στην λειτουργία της ιστοσελίδας. Για να έχει δυνατότητες επιτυχίας και οικονομική ανταπόδοση πρέπει να περιέχει:
- Επαρκής και σωστές πληροφορίες για την περιγραφή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.
- Ταχύτητα, λειτουργικότητα και ευχρηστία.
- Υψηλής ποιότητας φωτογραφίες με όσο το δυνατόν μικρότερο μέγεθος, για να προσελκύει το ενδιαφέρον του χρήστη.
- Προβολή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μηχανές αναζήτησης. Γι’ αυτό πρέπει να περιέχει στα κείμενα τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που θα ανεβάζουν την βαθμολογία της στις μηχανές αναζήτησης (SEO), με αποτέλεσμα την εμφάνιση της ιστοσελίδας πιο μπροστά από άλλες παρόμοιες ιστοσελίδες σε μια αναζήτηση του χρήστη. Άρα μεγαλύτερη πιθανότητες επίσκεψης στην σελίδας σας.
Στον ΜΙΔΑ καταχωρούνται όλα τα προϊόντα με κάθε λεπτομέρεια για την περιγραφή, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμολογιακή πολιτική, την πολιτική παράδοσης, την φωτογραφία και πληροφορίες για φίλτρα αναζήτησης. Προσθέτοντας σε αυτόν ένα κομμάτι λογισμικού, το Web Connector, μπορούν να καταχωρούνται και όλες οι άλλες πληροφορίες που χρειάζονται για την καλή λειτουργία της ιστοσελίδας. Έτσι μπορούν να μεταφέρονται όλα αυτά στην ιστοσελίδα χωρίς να χρειάζεται να τα ξαναγράφετε και εκεί. Εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε σ’ αυτήν την διαδικασία στα εξής θέματα:
- Σωστή κωδικοποίηση των προϊόντων (SKU) και παραλλαγών τους.
- Δημιουργία συστήματος σχετικών, προτεινόμενων και συμπληρωματικών προϊόντων.
- Αντιστοίχιση των πεδίων στις φόρμες καταχώρησης του ΜΙΔΑ με τις πληροφορίες της ιστοσελίδας.
- Ορισμός σωστής ομαδοποίησης των προϊόντων, ώστε η ιστοσελίδα να έχει εύχρηστα και αποτελεσματικά φίλτρα αναζήτησης.
- Ορισμό πολιτικών παράδοσης και τιμολογιακής πολιτικής.
- Επιλογή του καταλληλότερου τρόπου αποστολής των στοιχείων των προϊόντων και της παραλαβής των παραγγελιών.
Όλα αυτά γίνονται πάντα σε συνεννόηση με την ομάδα που έχει αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας.
Επιλέγοντας να δουλέψετε έτσι, δηλαδή να έχετε σαν κέντρο διαχείρισης της πληροφορίας της ιστοσελίδας τον ΜΙΔΑ, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τους μηχανισμούς διαχείρισης και αναζήτησης των δεδομένων ενός ERP, που περιέχει λειτουργίες πιο ειδικές για αυτούς του σκοπούς.