Midas Web Connector (Ανταλλαγή δεδομένων προϊόντων, πελατών και πωλήσεων/παραγγελιών με ιστοσελίδες B2B και B2C)
(Code: JS.MidasWEB.0111)
Τι είναι
- Πρόκειται για ένα τμήμα λογισμικού, που προστίθεται στο MidasERP και δημιουργεί μια γέφυρα ανάμεσα στην κεντρική μηχανογράφηση και την παρουσία σας στο ιντερνέτ.
- Σας δίνει την δυνατότητα να διαχειρίζεστε τα δεδομένα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα από τον ΜΙΔΑ, όπου ήδη έχετε καταχωρημένα όλα τα στοιχεία των προϊόντων σας με την φωτογραφία τους και δεν χρειάζεται να τα καταχωρείτε ξανά και στην ιστοσελίδα. Η κατηγοριοποίηση τους υπάρχει ήδη έτοιμη και αυτή στον ΜΙΔΑ.
- Η ολική ή μερική αλλαγή τιμών πώλησης στην ιστοσελίδα λόγω εκπτώσεων ή αλλαγής στις ισοτιμίες μετάλλων και νομισμάτων γίνεται πλέον πολύ εύκολα χρησιμοποιώντας τον έτοιμο μηχανισμό του ΜΙΔΑ και ευέλικτους τρόπους επιλογής ειδών.
- Επιπλέον οι πωλήσεις που γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα ενημερώνουν τον ΜΙΔΑ και δεν χρειάζεται να τις καταχωρήσετε και έτσι γνωρίζουν όλα τα σημεία πώλησης την διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων της επιχείρησης την στιγμή που συμβαίνει η αλλαγή.
Πως λειτουργεί
- Επιλέγετε με διάφορα κριτήρια ποια προϊόντα θα εμφανίζονται στην ιστοσελίδα.
- Επιλέγετε ποιες πληροφορίες θα εμφανίζονται στον κατάλογο των προϊόντων και στην καρτέλα των χαρακτηριστικών του κάθε είδους.
- Αποφασίζετε από ποια χαρακτηριστικά των προϊόντων θα γίνει η κατηγοριοποίηση.
- Διαμορφώνετε πολιτική τιμών πώλησης για την κανονική τιμή και την τιμή προσφοράς.
- Με το πάτημα ενός κουμπιού ενημερώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
- Μαζί με την παραλαβή των πωλήσεων, μεταφέρονται στον ΜΙΔΑ και οι νέοι πελάτες.
- Από εδώ και πέρα όλη την διαχείριση των στοιχείων, την πληροφόρηση και τις ενέργειες για προώθηση των πωλήσεων και την διαμόρφωση επιχειρηματικής πολιτικής την κάνετε μέσω του ΜΙΔΑ.
Τι προσφέρει
- Ευκολότερη διαχείριση της ιστοσελίδας μέσα από ένα οικείο περιβάλλον εργασίας.
- Έγκυρη και αναλυτική παρουσίαση των προϊόντων χωρίς επιπλέον κόπο.
- Ευέλικτη και πάντα επίκαιρη πολιτική τιμών πώλησης και διαθεσιμότητας των προϊόντων.
- Μείωση του κόστους και του χρόνου συντήρησης του περιεχομένου της ιστοσελίδας.
- Ενοποιημένη on-line πληροφόρηση ανάμεσα σε όλα τα σημεία πώλησης αλλά και τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης.